Visit : www.hiphopdiningrat.com

JOGJA HIP HOP FOUNDATION · Booking: +62811284632/ javahiphop@gmail.com Merchandise: +6282134978585 Store: Jogja National Museum - Jl Amri Yahya 1 Yogyakarta

Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com
Dapatkan Info terbaru lewat Twitter By Dayilmu.blogspot.com @Dayilmu

Monday, January 2, 2012

Jula Juli Guru [Jahanam]

Aku ngelak tak ombeni ciu
Botole putih njerone biru
Aku seneng dadi guru
Masio mendhem tetep digugu

Wadhuh-dhuh-dhuh cek enake

Ciuku cap guru lan murid
Wadhuh-dhuh-dhuh cek nasipe
Gajiku thitik mung dadi silit

Guru iku conto sing ditiru

Guru iku conto sing digugu
Budhal ngajar jo nganti telat
Tingkah lakune jo no sing keliru

Ilmu guru perlu ditingkatna

Senajan kesel kudu sregep maca
Saiki jamane wis maju berkembang
Guru ra leh kesed ben ra ketinggalan

Guru iku wakile wong tuwa

Dipasrahi ndhidhik anak bisa dadi utama
Mula guru kudu ngadohi penggodha
Uripe sacukupe, sederhana lan prasaja

Bapak - Bapak Ibu - Ibu Mula dulur elinga pepatah iki:

Guru kencing berdiri, murid kencing berlari
Artine, guru tansah eling lan ati-ati
Ojo nganti dheke dhewe sing malah kencing berlari

Aku ngelak tak ombeni ciu

Botole putih njerone biru
Aku seneng dadi guru
Masio mendhem tetep digugu

Wadhuh-dhuh-dhuh cek enake

Ciuku cap guru lan murid
Wadhuh-dhuh-dhuh cek nasipe
Gajiku thitik mung dadi silit

Sekolahku adoh, hondaku tahun pitu lima

Disetater macet, eeh..kabulatore nggodha
Mula ku ra iso ora iso teko
Te’ng..pas jam pitu kurang lima

Aku wajib nagih SPP muridku

Nek nganti telat diseneni pimpinanku
Neng anakku dhewe nangis nganti kaku
Mergo sekolahe durung tak bayar ping telu

Mbengi kudune ngoreksi, malah tak gawe nyambi

Ngojek neng jurusan Brebah Gendhingsari
Bali tekan bengi awak kesel njaluk prei
PR murid-muridku ra sido tak koreksi

Jare dadi guru panggilan sing mulia

Nek kanggoku, guru nasib sing rekoso
Nasibe wong cilik sing kudu sengsoro
Ra iso disingkiri mung kudu ditrima

Aku ngelak tak ombeni ciu

Botole putih njerone biru
Aku seneng dadi guru
Masio mendhem tetep digugu

Wadhuh-dhuh-dhuh cek enake

Ciuku cap guru lan murid
Wadhuh-dhuh-dhuh cek nasipe
Gajiku thitik mung dadi silit

Timbang mikir nasib susahe

Trima mendhem mbangane luwe
Ilmu ilang kesingsal-singsal
Aku miber neng awang-awang

Tambah bengi ora tambah sepi

Tambah anget tambah menari
Dadak teko rombongan pulisi
Ana gropyokan kabeh mlayu wedi

Aku mlayu sandhalku keri

Kesusu malah nabrak pulisi
Aku kaget setengah mati
Pulisine malah tak rangkuli

Aku konangan nek guru negri

Guru kok mendhem, jare pak pulisi
Tak awur wae le ku nyauri
Sampeyan pulisi lha kok korupsi

Aku ngelak tak ombeni ciu

Botole putih njerone biru
Aku seneng dadi guru
Masio mendhem tetep digugu

Wadhuh-dhuh-dhuh cek enake

Ciuku cap guru lan murid
Wadhuh-dhuh-dhuh cek nasipe
Gajiku thitik mung dadi silit

Aku ngelak tak ombeni ciu

Botole putih njerone biru
Aku seneng dadi guru
Masio mendhem tetep digugu

Wadhuh-dhuh-dhuh cek enake

Ciuku cap guru lan murid
Wadhuh-dhuh-dhuh cek nasipe
Gajiku thitik mung dadi silit

No comments:

Post a Comment

Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com Dayilmu.blogspot.com